Click here for Myspace Layouts >

Monday, April 22, 2013

tabah kah aku??

asslammualaikum....malam ni aku rasa nak updated apa yang terpendam kat dalam hati ni..dalam mengharungi hari2 terakhirku di bumi kenyalang ni aku  rasa sebak sesangat,, lebih2 lagi kawan2 datang rumah jer cakap "boring la x da kau nanti ann"..aku lagi la sebak dengardh 4 tahun kot knl2 gurau2 gaduh2 ngan diorg..entah kat tawau nanti dapat tak aku cari kawan camtu..yang paling aku tak tahan nak jumpa  kawan paling rapat ngan aku walaupun jarang berjumpa. aku cuba nak senangkan hati dia bagitau majlis nikah n sanding dier nanti aku ada kat sisi dia..tapi kenyataan nya memang tak sempat pun masa tu..tempoh untuk berpindah singkat jer..tabahkan lahhatiku berdepan ngan dia nanti..bila aku ingat jer saat2 keluar ngan dia melelh jugak air mata ni..sebab nyer bila dia ada masalah dia citer kat aku..aku pun sma..dah tak de rahsia pun ..aku anggap dia ni macam keluarga aku dah...yA Allah semoga hubungan akrab kami berdua tidak akan pernah putus dek kerana jarak yang memisahkan.. terima kasih ya ALLAh pinjamkan aku teman sebaik ini..
untuk keluargaku tersayang...walaupun tawau dengan mukah tidak sejauh mana (ambik masa 3 hari jugak perjalanan naik kereta) berat juga rasa hati ini berjauh dari kalian..ini lah kali pertama aku duduk di negeri orang .. aku takkan luahkan ini depan diorang tapi jauh di lubuk hati nak jer bagitau yang aku kalau boleh nak sentiaasa ada dengan diorang wlaupun aku ni x begitu penting pun kat diorang. yang  aku tak tahan adik lelaki bongsu ku. aku kalau dalam setahun tak jumpa dia memang rindu yang teramat sangat lah..bapak aku lagi lah...tabahkan lah hatiku ya Allah berpisah dengan mereka....dan aku tidak tahu apakah nasibku ditempat orang..
buat sahabat n keluarga ..doakanlah yang terbaik untukku..jika ada rezki panjang umur ku kita bersua lagi..aku syg korang!!!! 
*mood sedeyh2 plak malam ni*

No comments: