Click here for Myspace Layouts >

Sunday, January 20, 2013

10 perkara yang aku teringin sangat!!!

   1 :  aku teringin nak sambut hari jadi ayahanda tersayang..sekali pun  
         cukup la.. janji aku dapat sambut birthday die..(kalo arwah mak masih 
         ada pun aku nak sambut birthday dia tapi dia dah x de..Al fatihah )

  2 : aku teringin nak bergurau senda, duduk2 kat beranda rumah aku kat
         kpg wif kakak2,abg,& adik2..incase kitorg jarang berkumpul n jarang                             
       nak bermesra cam adik beradik lain. tapi aku sayang diorg giler!!

  :  aku teringin nak buat kek  foundant..yang simple pon jadik la..asal   
            dah berjaya  buat..

 4 :  aku teringin nak pegi semenanjung malaysia..x kisah lah mana2 negeri 
          sekalipun..salu pusing sarawak & sabah jer..
          
  5  :  aku teringin nak pergi umrah ..kalo ada rezeki... INSYALLAH..         

 6 :   aku teringin nak makan durian crepe & ayam pansuh...susah nak cari  
             tuh..x nak yang order2 nak pg kedai terus makan je..keh2.. 

 7:   aku teringin nak ada anak lelaki..pompuan dah ade..             

 8 :  aku teringin nak ade kedai sendiri..x kisahlah kedai apa2 sekalipun   
         janji ada..

9:  aku teringin nak  menang apa2 cabutan bertuah.. bab aku ni x berapa 
       bertuah orangnyer..dari kecik sampai besar tak pernah menang sebijik 
       hamper sekalipun..hehe 

10: aku teringin nak tengok satu hari nanti encik suamiku berjaya  
          menggenggam segulung ijazah sepertimana yang dia impikan..

ya Allah semoga makbulkanlah keinginan hambamu ini...amin ya rabbal alamin....

No comments: