Click here for Myspace Layouts >

Friday, January 18, 2013

sahabat till jannah...insyaALLAH..

assalamnualaikum... good morning!!! Alhamdulillah hari ini aku bangun dengan perasaan & hati yg agak tenang dibanding semalam..ye semalam!! situasi yang membuatkan aku tak makan,tak mandi,x dapat nak buat apa2 sekalipun gara2 ada krisis dengan dua orang kawan yang hampir menyebabkan pertelingkahan besar berlaku namun alhamdulillah semuanya kira dah settle" hari tu jugak. sekalipun dalam situasi yang tegang camtu aku rasa bersyukur masih ada seorang insan yang selama ni sentiasa ada untuk aku bila aku senang mahupun susah..gentir or tegang macam mana sekalipun adanya dia membuat aku lebih tenang menghadapi semua ni..terima kasih sahabat..takkan ada insan lain sepertimu yang lebih memahami aku selain engkau tapi selepas mak bapak n suami aku la..hehe.. oh ye gambar kat atas tu pompuan cun pakai tudung pink tu ler yang aku maksudkan..aku letak gambar ni sebab malam tu la kitaorg kuar puas2 makan pun puas2 kira macam salah satu kenangan terindah pun ada jugak..cewahh..before balik ada plak dia bgi present kat aku..sweet giler kan.. bahkan yang paling aku tak dapat nak lupa orang pertama jenguk aku masa aku melahirkan puteri sulung(baby girl yang lam gambar atas tu la) dia gak orang pertama yang datang jenguk ( ye ada gak bini kawan2 laki aku sama kje dtg p noni yang datang dulu..hehe)..siyes aku cakap time tu aku ngan die tak rapat mana pun..kawan2 aku lain yang rapat ngan aku mana??dah  kering luka kat perut ni pas operated tu la baru nak tanye khabar..baby engko ko ann?? bile ko beranak?? soalan bodoh.. tu la nak jenguk pun tak,dah lama ni tauk aku pregnant tak kan aku nak amik gambar baby org lain kat ward tu kot.. macam ni la perangai kawan2 aku yang aku kenal dari tadika sampai beranak 1 ni pun sama kate bff(best friend forever) nak forever apenyer belum tua & nyanyuk lagi dah lupa kat aku..its ok... aku x kisah ok janji korang bahgia hendak nyer pun...


No comments: