Click here for Myspace Layouts >

Thursday, January 24, 2013

oh my durian crepe..

Add caption
  assalamualaikum...haa..hari tu aku ader citer pasal benda yang aku teingin..ni salah satu nye...jeng...jeng..jeng.. durian crepe!!!hehe.. aku cari seluruh kuching ni tau gara2 nak cuba benda ni..ada gak home bakery yang suggest kat aku tapi kedai dia jauh..pastu bff aku suggest aku beli kat cikgu dia dulu..tempat kedai tu pun aku tau so ape lagi aku order sampai 2 set..sebenarnyer aku mati2 ingat durian crepe ni rangup tau..then lepas aku try lebih kurang kuih lenggang yang aku salu buat cuma dia lagi lembut n sedap sikit bahgian kulit dia..inti dia pulak macam krim berperisa durian..aku sorang makan kena makan 2 set..mana tak encik suami n adik tak lalu nak makan..aku jer yang bagai nak rak carik benda ni..but its ok..hidup kena banyak mencuba benda yang baru..yang penting keinginan aku tercapai dan yang pasti durian crepe ni sedddappppp!!!  lepas nie kalo rase nak makan cuba buat sendiri kot.. dah dapat rase kena buat sendiri pulak sebab itulah cara ku!!hehe

No comments: