Click here for Myspace Layouts >

Wednesday, January 30, 2013

sunyi.....

 assalammualaikum...2.00 a.m. sunyi..memang pun sunyi pun sebab semua orang dah tidor kot..sunyi aku ni lain...sunyi sebab rindu kat adik. rasanya baru  3 jam kot pas hantar dia pegi kuching sentral tadi..senang sikit hati bab ada gak 'seseorang ' yang temankan dia sepanjang dalam perjalanan  tu..rasa nak nangis pun ade..bukan ape aku ni jenis yang agak mudah nak mengeluarkan air mata lebih2 lagi bila hantar orang pegi mana2..malam ni memang aku sunyi sangat2..si aisya apatah lagi tak der la orang dia nak sakat nak gusti segala..rindu kot dia dengan aunty dia sebab dari tadi asyik tanya" budang ehh...budang ehh???"(budang mana? si kecil tu baru nak belajar cakap sebab tu sebutan pun tak berapa jelas) dia panggil aunty dia budang..yer la nak panggil  aunty dia muda sangat kot..hmmm..sunyi..sunyi...aku paling tak suka suasana camni..hujung minggu ni pulak jiran sebelah rumah aku pindah pergi tempat kerja baru..lagi lah aku sunyi walaupun tak berapa nak tegur diorang..tapi memang terasa la sunyi dia sebab petang2 mesti dengar anak2 dia main kat luar rumah..then yang paling penting kalau aku ada hal kecemasan tak dapat la aku nak gerak mana2 bab diorg dah tak de ..yerla walaupun jarang bertegur tapi aku selalu jugak tinggalkan aisya dengan diorang..sunyi sesangat..kawasan tempat tinggal aku ini tinggal berapa bijik rumah jer pun sebab penghuni nya semua dah dapat pindah pergi tempat masing..aku punya rumah pulak paling di hujung bangunan..mak oiii..bertambah tambah sunyi nyer addoii..(aku duduk kat rumah untuk staff penjara je)..harap2 la aku n encik suami dapat pindah jugak macam diorang..(pindah bintulu lagi best kot) takkan la aku nak terperuk kat kawasan yang sunyi ni lama2 kot...tapi semua ni x seberapa sunyi nyer pon kalau nak dibandingkan sunyi tanpa ada keluarga  di sisi...hmm..rindu korang semua!! (paling aku rindu ayahanda aku,gudang,wanie, dan terutama sekali ijam,adik bongsu kesayanganku.... :'(  semoga korang rindu kat aku jugak..heheh :p.. 
_________sekian dulu yer_________

No comments: